Afișări ale paginii săptămâna trecută

duminică, mai 15

despre viziune sau cum sa faci ciorba de gaina

daca sunt aici inseamna ca maine am fiabilitate.lucrare.dc am fiabilitate inseamna ca nu am invatat.dc nu am invatat....nu inseamna nimic,eu stiu ca pot si e suficient sa-mi hranesc gandirea sumar imbracata in perioada asta de sfarsit.Eu incerc sa o acoper cu cunostinte si haine largi de tocilari...ea,in nesimtirea ei si pt ca asa am obisnuit-o vrea sa mearga cat mai dezbracata,cat mai goala.....mandra de formele ei apetisante.Formele....trebuie sa fi prost sa le refuzi...sau sa ai o alta viziune asupra lucrurilor bune.
Drama nu exista nicaieri in fapt...creierul nostru prea sensibil acceseaza etajul"drama".Am cunoscut oameni care nu vor sa dramatizeze,nu plang,nu se plang,nu stau tristi mai mult de 1 saptamana...ce dreacu or fi manacand astia  la masa de se pot controla atat de bn?ca de suferit..sufera.o vezi in ochii si pe zambetul lor rece si mat.
10 shoturi asteapta dezbracate de orice inhibitie pe masa cu lamai, anticipand parca amaraciunea zilei de maine..ma uit ratacit cu privirea pe geam la o ciocanitoare aiuritica.face acelasi lucru mereu,in acelasi loc cu aceeasi frecventa a batailor ;exagerat de enervanta.are o singura grija:sa-si hraneasca puii.Imi caut zaharul..dar borcanaul,altadata plin ,imi sopteste ca dimineata asta nu  o sa fie dulce....poate dulceata ma scapa de amaraciune.prea tarziu.un ranjet de capsuna afurisita imi strica planurile.e gol ca sufletul meu la rasarit.O furculita topaie pe masa intr-un dans dracesc in timp ce dintii stralucitori imi sfarama toate pixurile furate din campaniile electorale lasand o ploaie de schije in urma lor.Schije!stiam o poveste despre ele...dar acum nu mai conteaza;e tarziu si bombe de hartie imi explodeaza in fata.sunt lovit cu sute de cuvinte si litere pe care nu le inteleg.nu pot sa le pun cap la cap.mi se deschid rani din care imi curge cerneala si pentru o clipa realizez ce inseamna sa fi patat cu pete care nu se sterg.Natura moarta a facut pact sa-mi strice visul.Frigiderul atat de gol si de rece in interior imi zambeste cu caldura.Sunt atat de putini oameni care pot zambii cu caldura ..si de cele mai multe ori am senzatia ca cel mai sincer zambet vine din partea unora goi si reci..
Pe vizor imi vad viitorul.Merge agale,la fel ca mine in zilele calde. ingandurat ca si cum l-ar interesa la randu-i propriul viitor.ma saluta politicos si dispare.e prezent acum.Pe retina gandurilor mi se focalizeaza o imagine...o vad cu"purici" la fel cum postul national de tv se vedea cu multi ani in urma...imi plimb antenele simturilor pentru a putea intelege zambetul din imagine dar pierd semnalul si zambetul e manacat de "purici".s-a incheiat programul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu