Afișări ale paginii săptămâna trecută

miercuri, martie 3

Pentru coropisnite si gandacei

Sper sa se construiasca in Romania un LOC DE DAT CU CAPUL pentru toti prostii cu principii si aere de superioritate bazate pe singuratatea unui neuron.Si sa se duca in plm in pelerinaj la locul asta mai rau decat se duc musulmanii la Mecca, iar acolo sa-i astepte securistii cu creierele spalate de tranzitie si democratie si sa-i execute imediat ce au terminat de dat cu capul la locul sfant.Sa va duceti dreacu odata de infatuati,gainari,ipocriti,curve,cocalari si gagici pline de talent ca ma plictisiti cand faceti arogante fondate pe impresii si pe banii altora(mata si tacto) iar mai nou faceti arogante si lesinati de foame.Pai spuneti voi mai adevaratilor,nu sunteti prosti?Sunteti, simpaticilor!!
Si cand spun asta chiar ma gandesc la niste oameni deosebiti.
Nu va suport!In locul vostru as incepe in plm sa plang de 3 ori pe zi.
Iar pentru astia care s-au transformat peste noapte si vin cu tupeu..am un sfat:sa nu va impiedicati de greutatea duritatii care va copleseste ca o sa cadeti si dreacu va ia,acolo o sa putreziti si o sa va amintiti toate clipele in care ati plans si o sa va innecati cu propriile lacrimi.Iar pentru voi mai adevaratilor, va spun eu,in caz ca ceilalti nu v-au spus,nu o sa va arunce nimeni un colac de salvare.Pentru ca nimeni nu va suporta!Doar au omis sa va spuna.
Am un gand si pentru babele ambulante care au ajuns la 20 de ani si cred ca sunt nemuritoare...s.m.s intens!Sa va uitati mai bn,sa cercetati mai bn si de preferat sa taceti decat sa semnalizati trecerea prin zona.Va multumesc!
Nu ma suportati?inseamna ca nu am facut niciun efort sa ma suportati pentru ca la randu-mi nu va suport...iar daca ma urati inseamna ca o faceti pe buna dreptate si am reusit sa va lovesc unde va durea mai tare.Si nu o sa apucati ziua in care o sa-mi para rau!Ati meritat-o si daca as mai avea ocazia as repeta schema ca sa intelegeti si voi ca pamantul nu are buric si nici aere de vedeta si e la fel pentru toti.Si stiu ca va doare,si stiu ca vreti sa ma loviti si vreti sa va razbunati...dar s-a dus timpul vostru!v-ati plafonat la cateva idei.atat.
Fudulilor ce sunteti...stiti macar de ce sunteti asa?nu cred!daca ati stii cred ca v-as respecta,dar cred ca va place prea mult imaginea din oglinda ca sa mai puteti renunta acum.Pentru ca voi va drogati doar cu propria imagine,respirati prin oglinda si ganditi un singur cuvant"perfect".Nenorocitilor,cand oglinzile o sa se sparga si cand furtuna o sa treaca peste voi...veti ramane prosti de cat de prosti ati putut fi!Astazi nu aveti noroc.Chiar nu va am la inima!Va rog sa nu-mi zambiti cu falsitatea care v-a consacrat,nu o sa va zambesc nici eu!Nu o sa fim dusmani pt ca ati capata importanta.Nici indiferent nu o sa fiu pt ca nu ati meritat vreodata.Nu existati!Atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu