Afișări ale paginii săptămâna trecută

vineri, februarie 5

buna dimineata noapte

Ne(auto)distrugem!!de fapt suntem distrusi de ceva vreme(ca popor vorbesc),ca valoare,ca traditie ,ca speranta ,ca esenta a unei natiuni.in fiecare zi incetam sa existam si sa contam tot mai putin din cauza unor greseli,a unor interese sau a unor sume de bani ce nici nu ne trec prin capetele seci preocupate de grija zilei de maine.Cred ca sunt putini cei care vad ca suntem vanduti pe viata si ca fiecare conditie pusa de UE sau NATO sau USA seamana tot mai mult cu conditia pusa unui scalv.Dar sclavilor nu li se pun intrebari,nu li se cer pareri;sclavii executa ordinele.Si noi ca natiune suntem o natiune de scalvi cu principii si cu dorinte ce cred in mai"bine".Vom ramane multa vreme doar cu principiile.

Dar o sa avem scut anti-racheta si asta e cel mai important...si probabil toti cersetorii,boschetarii si somerii cu posibile veleitati de cersetori daca totul merge in ritmul asta...probabil si ei se simt in siguranta.Nu o sa mai fie bombardati si nu o sa moara pe strada din cauza unei rachete ci doar de frig si foame.Ce usurare!si nici eu nu imi mai fac griji...am deja un sentiment de bine si de siguranta si astazi ma simt asa de bine ca americani pun scut anti-racheta incat o sa joc sotronul de bucurie si o sa merg zambind pe strada...

Ne-au luat si porcul din cotet,ne-au luat si taranii din piete pentru ca vindeau morcov bifurcat(semn de incornorat in UE,inevitabil semn si de boala),am aruncat laptele,am acceptat toate taxele si toate accizele lor mentinand aproape constant salariile si pensiile.Am crescut preturile de dragul lor si le-am acceptat toata mancarea de laborator.Cred ca ne numaram printre cobaii Europei.Si pe deasupra vor sa-mi ia si cazanul de tuica pt ca in viziunea lor cazanul meu e o adevarata distilarie ambulanta care ucide comertul,e o mica fabrica de bauturi alcoolice.Ei nu stiu ca taranul foloseste tuica in propria gospodaria si ca uneori tuica aia e singura alinare dupa o zi de munca,ca e singura care il mai opreste poate din a-si blestema zilele si mizeria si saracia in care ajuns sa traiasca.Si daca astea ne sunt luate...spiritul nostru ca natiune unde o sa mai fie?ne uitam istoria,ne uitam valorile... intr-o zi nu o sa ne mai recunostem.curand

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu